Louicans

Trötta ögon....

Kategori: Allmänt

Hej vännen!!

Jag sitter här i soffan och tittar på tv. Det är minsann inte lätt att hålla ögonen öppna... Men jag har sagt till Johan att jag absolut inte är bakis eller trött... Haha då får man ju bara höra det att man har blivit för gammal för att partaja, eller så får man till svar låt bli vinet nästa gång, och den äran vill jag ju inte ge honom..:)

Så jag kämpar att vara vaken en stund till;)

När jag kom hem från jobbet hade Johan gjort goda Hamburgare till oss!! Dom var super smaskiga!! Han och trollen har varit på Malmö museum idag!! Barnen tyckte det var jätte roligt, och vince tog en kompis med sig!!!

Imorgon är vi lediga!! Hoppas att solen kikar fram så att vi kan få lite färg!! En dag i solstolen hade ju inte varit fel ;) nä, nu ska jag gå en runda här ihuset... Annars somnar jag...!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: