Louicans

sweden rock busar...

Kategori: Allmänt

Hej fina!

Nu har jag lämnat pappas present! Han blev SUPER glad!!
hahaha.. dom tre grabbarna i denna husvagnen..
Dom kommer verkligen ha super kul..!! Usch.. hoppas att mamma har riktigt bra rengörninsmedel så att hon kan sanera hennes söta lilla husvagn efter 5 dagar på sweden rock..;) !!

Killarna packar och planerar för FULLT..! Pappa har fixat små söta skyltar till vagnen också.. Han är finurlig min lilla papps ;)!!

Nu har jag precis ätit lite middag :) ( Tog resterna sedan igår ) Det var riktigt mumsigt!!

Ikväll ska jag sola, jag måste ju bättra på brännan lite.. ( Har en hel del vänner som är bortresta.. Dom ska minsann INTE komma hem brunare än mig.. ) !!!!





Tripp Trapp Trull... Du avgör själv vem som är vem.....









Kommentarer


Kommentera inlägget här: