Louicans

Springer över ängarna <3

Kategori: Allmänt

Godkväll vännen!

Usch.. Nu är denna dagen över...

Allt var verkligen så fint och perfekt.. Shira var lycklig, sprang och busade och tittade på fåren som gick i hagen bredvid <3
Hon släpptes loss och fick springa sina sista steg här på jorden, och avslutade sin runda med att springa i full fart rakt in i denises famn <3
Veterinären var UNDERBAR och i rummet stod flera ljus tända, och på golvet låg en mysig matta...
Denise låg på golvet och höll om sin älskade vovsing hela tiden... Det gjorde ont i hela min kropp att se sin lilla syster så ledsen.. Jag fanns vid hennes sida hela tiden och klappade hennes kind med ena handen och höll hennes hand med den andra..SYSKON STYRKA <3

Nu springer Shira fritt på dom grönaste ängarna, och tillsammans med Frida jagar dom livet ut alla kaniner... värken i benet är borta och en dag möts ni igen syster... Tills dess håller hon ett vakande öga över dig <3

Sov gott fina Shishi <3

Nu ikväll har Bella varit här och myst med oss!

Vi åt en väl värd tre rätters.. Till förrätt blev det Ostfondue, huvudrätt bjöd jag på varm potatissallad med olika örter, rödlök,flingsalt och kapris... Till det var det kycklingfiléer som var fyllda med en GOD röra! Till efterrätt blev det chokladfondue och massa med goda frukter!!

Nu ligger jag nerbäddad i sängen och mina små troll snarkar för fullt...

Vince har feber och har haft mycket besvär med sin astma idag...
Alice feber har gått på rätt håll, men är fortfarande väldigt förkyld..

Sov gott fina du :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: