Louicans

regniga natt...

Kategori: Allmänt

Hej fina!!

usch så trött jag har varit idag...

Jag hade en full späckad dag/ natt igår...

Efter jobbet åkte jag och hämtade vince och Malin för att åka med på cruising.. Men det slutade med att jag fick köra en STOR gul raggar bil..Jag har aldrig kört ett sånt stort schabrak tidigare.. Jag fick "övnings köra" på fältet 5 minuter innan cruisingen började.. Sedan var det bara att trampa gasen i botten och se glad ut.. ;)














Vi stannade till på Akka grillen och käkade lite mat, och sedan körde vi vidare och lämnade av Vince.. Sen började ju FESTEN!!

Vi hade det riktigt trevligt i tältet.. Härliga vänner och många goa skratt.. hahaha! Det blev så klart lite SJÖNSÅNG också...Hahaha! :)

Senare på natten, precis lagom till när vi skulle gå in på rock festen kom REGNET... Men trogna dansgolvet som vi är trotsade vi regnet och dansade natten lång  i världens REGN KAOS.. Håret blev tungt och blött, sminket rann ner från kinderna..( UNDERBART med svart ögonskugga..) Fy som jag såg ut runt mina ögon... Ingen vacker syn....Jag lånade Wiktors hatt för att slippa alla regndropparna i ansiktet, men inte ens det hjäplte.. Min väska var genomsur den också, och pengar och konto kort simmade...
Jag har aldrig varit så GENOMBLÖT någon gång.. Fötterna badade milt sagt i skorna... hahaha.. Men kul hade vi och bra musik spelade bandet!!!





























Kommentarer


Kommentera inlägget här: