Louicans

pizzamys!

Kategori: Allmänt

Hej fina!!

 Nu slutar jag om några minuter!! Ikväll blir det pizzabuffe på väster och det ska bli så himla gott :) De var så länge sedan jag åt pizza.. MUMS!!!
Jag har kikat på lite klipp från B.B huset.. Jag vet inte vad jag tycker om Annica och Marcello... Båda två är lite märkliga.. MINST SAGT... så på något vis passar dom två tillsammans, och på något vis så är dom söta när dom väl är tillsammans.. !! Men jag kan ju inte låta bli att tycka Hanna och min favorit Rodney är lite små söta!!! Och sen Amandus och Camilla.. ja, vad ska man säga.. Det verkar ju vara kärlek på högsta nivå!!

Spännande med final på Söndag.. Tro det eller ej, men jag hoppas att Hanna J vinner!!!

Nu ska jag snart packa ihop för idag :)

Ikväll blir det Lets Dance final!! Jag hoppas att Anton vinner. Han är ABSOLUT bäst.. Och han ser ju inte så farligt ful ut iheller.. ;) !!!








Kommentarer

  • Mj säger:

    Ha så trevligt och hälsa till familjen på väster!! ANTON SKA SJÄLKLART VINNA!! Kram och puss

    2012-06-01 | 20:23:45

Kommentera inlägget här: