Louicans

onsdag och halva veckan har gått....

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina vän!!

Ingen sol nu på morgonen, men det kändes inte kallt iallafall.. :)

Trollen är lämnade på dagis och jag sitter på jobbet! Jag har sovit så otroligt gott inatt.. SKÖNT!!

Imorgon är jag ledig, jag ska ju jobba HEEELA helgen..

Ikväll ska jag till fina Malin :) Jag behöver snacka av mig lite.. Det ska bli härligt med lite tjejmys ♥

Idag fick jag en liten snäcka med mig i bilen.. ! Lilla Wilma skulle åka buss till skolan, men jag körde henne i stället! Hon var så glad över att "slippa" åka bussen som hon sa.. Söta lilla du!

Hoppas att er dag blir super!

Några bilder från imorse och på gårdagens projket.. TRÄDGÅRD... Jag har verkligen inga gröna fingrar.. hahaha!!



Älskade lilla prinsen ♥





Älskade lilla prinsessan







Alice och mitt lilla arrangemang....Alice valde såklart rosa stenar och ett hjärta till pappa..





Jag försökte klippa til våra boxbom....



Lite nytt "gräs" i krukorna vid carporten...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: