Louicans

Mysdag!!

Kategori: Allmänt

Hej bästa!!
 
Idag har jag varit hemma med vince... Han hade feber från och till inatt, och har varit trött... Märkligt är det. Men nu ska han träffa två olika läkare dessa kommande dagarna så jag hoppas att dom kommer fram till något!!!
 
Vi har haft en riktigt mysig dag!! 
 
Mamma fick ju en Tatuering av oss i present och det var tid bokad till henne idag!! Vince ville så gärna åka med och titta på mormor!! Vi åkte in till Jens på old bones i Malmö och mamma fick sin tatuering!!! :) super fin blev den och mamma blev riktigt nöjd!!
 
Passande nog ligger Jens nya lokal precis vid triangeln och lycklig blev ju jag som fick shoppat en hel del nytt!! :) vince somnade i bilen hem och vaknade lagom till att middagen var färdig hemma hos farmor!! :)
 
Nu sover Johan och trollen!! Jag har tittat på allsång!! UNDERBART!!! Jag dukade upp med lite gott och bäddade ner mig med en gosig filt!!
 
Imorgon ska Wilma få hål i öronen!! Hon önskade sig det i present, och givetvis ska hon få det av vince och Alice!!! Hon ska själv få välja precis vilka örhängen hon vill ha och sen kommer hon vara så stolt!! <3
 
Hoppas att prinsen får en lugn natt och att han  slipper astma,  feber och Alvedon.. <3
 
Sov gott fina du!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: