Louicans

Midsommar

Kategori: Allmänt

 
 
 
 Hej fina du!!!
 
Vi har haft en helt fantastisk midsommar.. ÖVERRASKNINGS FEST!!!
 
Johan fyller 30 imorgon, och givetvis ordnade jag en STOR fest till honom!!!
Jag ordnade med tält, bord, stolar!! En snäll DJ ställde upp med massa trevligheter!! Jag fick hjälp med en tysklandsresa för inköp av starkare drycker... En snäll vän har ställt upp med kyl, frys och kök..!! Jag ordnade så att vi blev sponsrade med priser till lekarna!! Min underbara mamma, pappa, och svärmor har hjälpt till med mat, dukning och planering...<3
 
Midsommar morgon började med att Johan åkte till jobb som vanligt... Helt OVETANDE... Pappas bil gick "sönder" på torsdag kväll.. Johan körde och hämtade honom utan någon misstanke om att han skulle bli kidnappad senare under dagen..;)!!!
Jag hade fullt upp med att göra smörgåstårtor, ordna med all mat som skulle läggas upp på fat, duka, se till så att killarna fick upp tältet, duscha och klä våra små troll och försöka hinna med mig själv..!! 14.30 var ALLT klart och strax  efter kom våra 50 gäster!!!! 
Med fördrinkar i handen stod vi alla och väntade på att den kidnappade mannen skulle rulla in..!!! 
 
Fy så förvånad han var när han kom av bilen och såg alla vänner, släkt och barn! Johan har verkligen inte  misstänkt något, och han var riktigt förvånad över hur jag lyckats ordna, planera och fixa ALLT detta i smyg,..!!!
 
Vi startade festen med så mycket god mat..!! Jag har planerat ALLT i minsta detalj, så där var verkligen allt gott du kan tänka dig på midsommarnordet... Och lite till..;)!!!
Sen blev det såklart dans runt vår midsommar stång!!!! Solen sken och alla var på sitt absolut bästa humör!!
 
Efter dansen var det lekar.. På högsta allvar!!!! Jag hade delat upp alla i 4 lag, och utsett en lagledare i varje lag!!! Det var verkligen UNDERBART att höra lagens hejarramser och peppningar under tävlingen!! Lag 2 och lag 4 gick till final, och till sist vann lag 4!!! Stolta som tuppar gick dom fram till prisbordet för att välja bland dom finà priserna....;)!!!!
 
Kaffe och tårta slank ner och kvällen började närma sig med stormsteg!!! Gottebordet dukades fram... Alla trollen gick in för att titta på film och äta sitt godis!!!  Dom somnade  en efter en.. Sen började den RIKTIGA festen!!!
 
Vi hade galet kul låååångt in på natten.. Eller morgonen...;) bra musik, härligt sällskap och super bra väder! Alla var  i bra "trim"  och vi hade fantastiskt roligt!!! Nattamaten grillades.. Att en grillad korv kan vara så otroligt gott...Allt blev verkligen som planerat och jag är så SUPER nöjd!! Det är kul att se sina bästa vänner och härliga släkt dansa av sig på dansgolvet, skratta och ha kul och njuta av en lyckad fest!!!
 
Tack alla UNDERBARA för att ni kom och gjorde Johans fest till den BÄSTA!!!
 
Tack för att ni alla lyckats hålla detta hemligt så länge... Att ingen har försagt sig eller råkat "läcka" är helt otroligt!!! 
 
Tack till alla  er som hjälp mig så otroligt mycket!! Ni är verkligen GULD värda ♥
 
Johan var verkligen super glad och så nöjd med sin fest!!! Han fick OTROLIGT fina presenter!!! 
Han har gett mig så mycket berömm för att jag lyckats ordna allt detta till honom... Han har lovat mig något riktigt fint..!!! 
 
Massa med bilder från vår underbara midsommar  kommer under morgondagen!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: