Louicans

måndag morgon....

Kategori: Allmänt

Hej fina!!

Ny vecka och ett steg närmare midsommar....!
Planering planering.. UNDERBART!!!

Vi hade en riktigt mysig familjedag igår! Johan kom hem lite sådär lagom "sleden"... hahaha! Solbränd och snygg var han iallafall..;)

Vi hade grillfest i trädgården med goa vänner! Det var olika sorters kött, massa tillbehör och mycket goa skratt!! Senare på kvällen körde vi till smyge och åt glass.. MUMSIGT!!

Trollen slocknade fort, och jag och johan la oss i soffan och tittade på film!!

Idag känns det lite trögt.. Jag är fortfarande riktigt förkyld och känner att jag behöver SEMESTER!!!! Jag måste ta tag i mina matvanor igen.. hahaha.. Nu när Johan har varit borta har det blivit ALLDELES för mycket av det goda.. 6 kilo lösgodis har jag handlat sen i onsdags.. Lite då och då.. Farligt när City gross har galet låga priser på blandgodis..... ;)
Så idag återgår jag till keso världen :) !!

Hoppas att du får en riktigt härlig start på dena nya veckan!

Lite bilder från våra härliga dagar






























Kommentarer


Kommentera inlägget här: