Louicans

lördags KAOS...

Kategori: Allmänt

Hej fina du!

här sitter jag på jobbet och tycker så JÄTTE mycket synd om  mig själv... Jag har fått en rejäl bihålsinflamation och mår därefter...

Gårkvällen blev INTE som planerat.. Det blev en riktig KAOS lördag om man säger så.. Vi skulle ha gäster, jag stod med middagen på spisen/grillen, bordet var dukat och god dricka var inhandlat.. Men, det blev en helomvändning på bara några minuter, så tyvärr blev middagen inställd...

Men kvällen slutade bra trots allt :) Mamma och Denise stannade kvar även om det var jordbävning på riggarevägen ;) Vi åt god middag, mumsade i oss rabarberpaj med vit choklad och frossade galet mycket godis!! Vad skulle man gjort utan sin älskade familj ♥

Jag blev riktigt dålig under kvällen/natten, så Johan fick passa upp mig inatt med alvedon och halstabletter ♥

Nu har jag precis ätit en god lunch.. ( Även om jag inte smakade ett endaste dugg... )

Efter jobb ska trollen åka och rida, jag har lovat Vince en lång runda.. Vi får väl se hur det blir med det.. Hoppas jag hittar någon mirakel medicin här på jobb... ;)

Ikväll är det BB. FINAL!!! Den ska tittas på i soffan tillsammans med ett STORT gäng godisbitar, chips och lite ostfondue...

Ha en bra dag fina du ♥



Dagens lunch...Goda ajvar biffar med keso... MUMSIGT !!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: