Louicans

Härliga helg!!!!

Kategori: Allmänt

Hej vacker!!!
 
Nu är bloggen öppen igen...!! Jag kände det att jag inte ska behöva vara " hemlig".. Jag står för vem jag är och är faktiskt riktigt nöjd med det!! Jag, mitt liv och mina vänner är UNDERBARA och därför tänker jag visa hela världen det ;)!!!
 
Vi har haft en härlig helg!!
 
I lördags var vi helt slut... Vi gick upp tidigt för att  STÄDA...efter  världens trevligaste partaj..Där fanns ju en del att städa om jag säger så...;)!
Det gick ganska fort ändå... Johan och jag hjälptes åt!! Vid lunch var här blåst och man kunde knappt se att här varit värsta festen bara några timmar tidigare... ( om man undvek att lukta på gräset och blundade för soppåsarna... )
Malin och Thomas kom med sina busar, och min syster kom med sin familj!!
Vi grillade lite korv och åt "rester" MUMSIGT!!!
 
Solen sken och kag placerade mig i den en stund för att koppla av!! 
 
Senate på eftermiddagen åkte jag till stallet!
På kvällen var vi bortbjudna på middag till Malin och Thomas!!!
Vi åt grilhot, och det smakade ljuvligt!!!
Det blev inte så jätte sent för oss... Vi gick hem  runt 22 .00... Då var vi helt slut..!!!!
 
Idag vaknade vi sent..vi åt en god frukost och sen körde jag och Alice till stallet!! Vi red en lång runda i världens ösregn.. verkligen HÄRLIGT..!!
 
På kvällen kom Tina och Daniel och åt middag!!! Vi grillade och åt en god varm potatissallad!! Sen blev det marängtårta med bär och vit choklad ( och ett och annat pappersark..;) )...!!!!
Barnen lekte och hade skoj och vi snackade och mös...
Kvällen rusade iväg som alltid när man är lycklig!!
 
Imorgon blir min kärlek en man på riktigt.. Haha!!! Bara han inte blir mer tunnhårig än vad han är .;)!!! Hahaha!!!!
 
Sov gott vännen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: