Louicans

Härliga fredag <3

Kategori: Allmänt

Hej du fina!!

Vi har haft en lång härlig dag!! Vi gick i pyjamasen långt in på eftermiddagen :) sen hoppade vi i ridkläderna och åkte till stallet!
Sadeln låg super bra och barnen satt kanon!!
Alice hoppade idag.. Det var första gången hon hoppade på riktigt!! Det blev riktiga små skutt, och hon tyckte det var jätte roligt!! <3
Vince red ut en runda... Han gjorde en störtdykning rakt ner i gräset... Brago snubblade till ordentligt och vince satt i helt andra tankar och dök ner bland gräset... Men han hoppade upp igen och fortsatte där han slutade..Duktiga prinsen <3

Sen körde vi och handlade mat och lite gott... Vi passar minsann på nu när pappa är borta...;)
Vince fick en ny film som vi har tittat på nu ikväll!! ( man måste ju få något när man trillar av hästen...)

Mamma kom förbi en runda och åt middag med oss och hjälpte till att tömma godisskålen.. MYS <3...!!!

Nu sover mina små busar och jag ska titta på en film!
Jag är ganska trött så jag somnar nog mitt i filmen..;)!!

Hoppas att du får en riktigt mysig fredags kväll!!

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: