Louicans

Härliga dagar!!!

Kategori: Allmänt

Hej vackra du!!

Jag har inte kommit in på min blogg... därför har jag inte kunnat skriva...

Igår hade vi en riktigt underbar dag!!
Jag städade och tvättade lite och barnen lekte och hade super kul tillsammans :)

På kvällen var vi bortbjudna på middag till Tina och Daniel :) Bruna och fina var dom efter deras Turkiet resa...HÄRLIGT!!!

Vi åt en god middag, efterätt och OSTBRICKA!!! Jag ÄLSKAR ost...!!!!

Barnen lekte och hade kul och vi pratade och mös.. Senare på kvällen badade vi alla barnen och tog på dom pyjamas! Sen åkte vi ner till deras båt som ligger precis vid havet! Barnen lekte ( i sina pyjamaser... ) och Tina och Daniel provmålade båten!! Vi hade så mysigt där nere och klockan rusade iväg... Alldeles för sent körde vi hem.. Men vad gör det när man är i trevligt sällskap och njuter av vardagen ♥

Här kommer lite bilder från våra senaste dagar!!



Fotbollsträning!!


Myser i solen!



Alice spanar!!





Stora killen






En smaskig ostbricka bjöds det på igår!!




Nybadade tjejer ♥



Stora grabbarna



















Sötisar







♥ ♥ ♥ Kärlek






Kommentarer


Kommentera inlägget här: