Louicans

gummistövlar...

Kategori: Allmänt

Hej fina du!!

Jag har minsann inte hunnit skriva här idag...

Jag vaknade alldeles försent imorse.. Kl. var 9 när jag slog upp mina ögon!
När Alice vanknade kändes hon lite krasslig.. Hon var något varm, förkyld och mådde inte alls bra.. Vince var pigg som en lärka! Vi lämnade Vince på dagis, och sen körde jag och Alice ner till stan för att fixa lite ärende som jag behövde få ordnat!!

Eftersom jag skulle jobba så fick Alice åka och mysa några timmar med moster ♥

Imorgon bittig åker ju mannen bort... Fy vilka FULA gummistövlar han inhandla.. hahaha! Men dom kommer säkert bli behövda...!!

Jag ska åka och ge pappa en present nu ikväll.. Jag har inte hunnit träffa honom sen han fyllde år, och eftersom jag har fixat en passande present nu till sweden rock så måste han ju få den INNAN han åker.. ;)

Jag är minsann lite hungrig också.. Det blir tacos för mig ikväll:)

Igår köpte jag en JÄTTE stor godispåse.. 2.95 kr/kg... GALET billigt ju!! Jag ska minsann mumsa lite innan jag lägger mig ikväll :) !!

Ha en bra dag fina du!!



Johans senaste inköp... hahaha!!



Present till pappa...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: