Louicans

Gräsklippare....grrrrr....

Kategori: Allmänt

Ok.. Jag tänkte vara duktig och ge mig på att klippa gräset!!!
Jag fick igång den efter måååånga drag... Trodde alla mina naglar skulle knäckas, men det gjorde dom INTE!
Halva gräsmattan är klippt och ser hyfsad ut...;) men gräsklipparen puttrade och skuttade och stannade till sist... BENSINSTOPP...
Men jaja.. Nu behöver iallafall Johan bara klippa halva gräsmattan själv!!! Jag tror att han blir nöjd med det lilla jag lyckades med!!! :)

Jag la mig i solstolen istället.. MYCKET bättre!!! Ser ut att komma lite moln nu bara... Solen kommer och går... Hoppas att den tittar fram ordentligt igen!!!

Johan och killarna är påväg hem!! Ska bli så roligt att höra Johans upplevelse av Sweden rock..!!! Haha!! Han blir kanske värsta rockaren nu... ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här: