Louicans

Godnatt fina!!

Kategori: Allmänt

Här ligger jag i sängen och hör hur <3 snarkar... ! Vi hann ses en liiiten stund ikväll iallafall :)

Jag har tagit ledigt på torsdag, så jag jobbar bara imorgon sen är jag ledig till måndag!!! Jag och trollen ska ha många mysiga dagar tillsammans <3

Vince har haft avslutning med 5års gruppen idag!! Han fick ett jätte fint diplom och massa andra saker med sig hem!! STORA killen <3

Usch så mycket jag längtar till SEMESTERN!! Vi har lite inbokat..!! Bl.a. En tripp till Stockholm, Astrid Lindgrens värld och high chaparral!! Sen blir det lite små turer också och massa mys, god mat och härliga drinkar med våra vänner!! Hoppas att vi får en lång varm sommar.. Det ser ju INTE jätte lovande ut precis...!!

Nä, nu får jag nog släcka dom brungröna.. Har en lång dag på jobbet som väntar imorgon...

Natti natti fina du!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: