Louicans

Godispåsen....

Kategori: Allmänt

Hej!!
 
Som du märkte fick jag tyvärr sätta lösenord på min blogg... Den är tydligen väldigt intressant och överallt finns det personer som vill förstöra för vissa.. Jag skulle nog kalla det REN avundsjuka...!!!
 
Idag har jag handlat två par nya jeans!!! Hoppas att dom passar imorgon, för just nu sitter jag med godispåsen IGEN...!!!!  Och innan det åt jag massa med nypotatis och smör.. Bara för att liksom...!!!
 
Nä, nu får jag nog gå och fixa lite kläder till trollen som dom ska ha imorgon på dagis!!! Ska jag börja med det imorgon så blir det KAOS... Då vill Alice fixa och ändra, och vi blir senare iväg än vanligt... Hon är en mycket bestämd liten fröken när det gäller kläder och hår min lilla Loppa ♥
 
Sov så gott fina vän!!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: