Louicans

fixa och dona...

Kategori: Allmänt

Hej fina!
 
Hoppas att din dag varit bra!
 
Själv har jag haft en bra dag på jobbet.. Synd att vara på jobb när det är så fint väder bara...Jag har fått fixat lite tills på fredag idag.. Det mesta är handlat och färdigt.. TROR jag.. ;)
 
Nästa vecka ska Vince ha sitt kalas... Det var jätte länge sedan han fyllde år, men eftersom han har varit så dålig och vi har varit sjuka alla hopa så har vi fått skjuta på det!!
Han ska först bjuda sina vänner på MC Donalds och efter det ska dom gå på bio och se premiären av Ice Age 4!! Vince tycker att det ska bli jätte roligt, och han ser så mycket fram emot det!!
 
Nu har jag precis ätit middag ;) Idag blev det keso och avokado.. MUMS!!!
 
Här är några bilder på mina små busar innan dagis imorse ♥
 
 
 
 
 
 
Lite halv dåliga bilder på mig, men jag bjuder på dom ändå... ;)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: