Louicans

Film mys!

Kategori: Allmänt

Hej fina!

Kvällen är kommen och jag jag tagit min plats i soffan ;) ikväll blir det film mys och en STOR skål godis!!

Vi startade dagen med god frukost.. Nybakade bullar, wienerbröd och Kanelbullar.. MUMSIGT!!

Vi åkte till stallet och hämtade alla barnens saker :)
jag har köpt ny sadel till trollen.. Jag ska hämta den på onsdag!! Hoppas att den ligger bra på lilla Brago ;)
Det är en ordentlig ponny sadel så att dom sitter riktigt bra när dom rider!!

Jag fick tid till mina naglar idag..SUPER!! Dom blev jätte fina, och mina egna börjar minsann växa till sig;) jag ska boka tid för fossingarna också.. Snyggt nu när det är sommar!!

Imorgon är det jobb hela kvällen.. Fick för mig att jag slutade kl. 16.00... Men så fel jag hade.. 21.30 stod det på schemat...UNDERBART... eller inte,...

Nu blir det pyjamas, film och lite gott... Hoppas att jag är frisk imorgon !!

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: