Louicans

Bio!!

Kategori: Allmänt

 
Biokalaset blev verkligen SUPER lyckat!!!
 
Vi träffades på MC Donalds där vi åt och Vince öppnade sina presenter!! Sen gick vi bort till bion i sådär lagom samlad trupp...hahaha!!
Jag delade ut deras godis, popcorn påsar och dricka!  Sedan gick vi in och tog plats på VÅR egna rad!!! Alla barnen var verkligen super duktiga och dom tyckte det var jätte roligt!!
 
Vince fick kanon fina presenter och han var verkligen LYCKLIG!!!
 
Tack till alla underbara små troll ♥
 
Lite bilder från vår mysiga biokväll!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu kallar sängen... Imorgon ska vi upp tidigt för att gå till läkaren med prinsen igen...Usch.. jag är så nervös.... Men samtidigt är det skönt att han ska undersökas ordentligt...
Proverna idag gick bra att ta! Han har blivit så duktig!! Han syresatte sig lite dåligt idag, men det gör han ofta när han har besvär med sin astma... Även om han inte mår så bra och att han har det besvärligt så kämpar han på min lilla kille!! Han var så söt nu ikväll när han sa..- Mamma, det har varit en perfekt dag.. Den bästa dagen på hela året och jag är så glad att jag inte behövde ta min medicin på bion så att alla människor slapp titta på mig... ♥
 
Sov gott fina du!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: