Louicans

Upp och hoppa!!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon!!
 
Idag fick vi ställa klockan på 07.30....! Johan och Alice har åkt iväg till logoped mott. På sjukhuset!! Alice uttalar en del ord på fel sätt och vissa ord kan hon helt enkelt inte uttala.. Även om hon bara är 4 år så tycker Johan och jag att det känns skönt att ta tag i det nu och tar tacksamt emot hjälpen!!!
 
Så dom är iväg och Alice tyckte det var jätte spännande att det var hennes tur att gå till doktorn och inte vince .. ;) <3 SÖTIS <3
 
Jag kröp ner i sängen igen..! Vince snarkar för fullt! Jag ska bara mysa en kort stund under täcket och höra på dom ivriga fåglarna, sen ska jag upp och städa och förbereda ALLA vinces kläder för en omflyttning.., ;) 
 
Jag ska minsann skicka ett litet " jag tänker på dig.../ Lycka till  " meddelande till min syster som avslutar sin mammaledighet imorgon och börjar jobba!!! <3
 
Hoppas att du får en riktigt härlig dag!! Solen skiner ( just nu..) och himlen är klar blå!! 
Ta vara på dagen vännen, den kommer ALDRIG mer åter!!! 
 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: