Louicans

Trött onsdag!!!

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina!!!
 
Här sitter jag med min frukost..! Efter gårdagens mängder av mat så blev det banan och ramlösa till frukost ;)!!! 
 
Fy så mycket saker det är att tänka på när man säger upp sig... Jag tänkte liksom att man säger upp sig och sen är det bra med det!!! Men jag tror att jag får ihopa det ganska bra trots allt ;) nu är all semester uttagen och komptimmarna är utplacerade!!!! 
 
Jag handlade nytt smink igår..  Ett super bra solpuder från clarins!!  Jag funderar på att gå ner och köpa produkter från id idag... Vi får se vad plånboken tillåter..Det är ju inga super billiga produkter precis.. ;)
 
Imorgon är jag ledig!! Vince ska till läkaren igen..han är så orolig min lilla plutt.. <3
 
Hoppas att du får en härlig dag vännen!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: