Louicans

Stora beslut...

Kategori: Allmänt

Hej vackra!!
 
Nu har jag precis landat i soffan..!!
 
Jag har varit och fixat mina naglar och fossingar ;) så nu är jag sommarfin om både händer och fötter!!! :)
 
Jag har haft en bra dag på jobb! Men.... Visst hade det varit underbart med SEMESTER !!! Några veckor till, sen har jag 5 veckors ledighet!!!
 
Imorgon har Jag ett STORT och svårt beslut att ta... ;) jag vet någonstans redan vad jag beslutat.... Usch så himla svårt!!!
 
Hoppas att solen skiner hela veckan!! På fredag och lördag blir det party!!! Fredagen blir lugn, men på lördag blir det fest!! Vi ska på volleyboll turnering.. En STOR och seriös sådan.. ;) HÄRLIGT!! Vi kommer att ses ett häng hemma hos oss vid lunch för lite förfest ;)!! Hoppas att solen håller sig framme, allt blir ju så mycket trevligare då!!!!
 
Nu ska jag minsann fixa lite till morgondagen!! Kläder ska strykas och skor ska tas fram!!
 
Sov gott min fina vän!! 
 
<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: