Louicans

Stämplat ut för gott...,

Kategori: Allmänt

Hej fina!!
 
Vilken känslig dag det blev idag.... Nu har jag stämplat ut från jobbet och har nästan 6 veckors semester innan det nya jobbet börjar!!
 
Det blev en känslig stund på jobbet idag när jag kom tillbaka från min lunch på stan..!!
 
Alla var samlade när jag dök in i lunchrummet... Sen kom chefen med presenter och med ett lagom rörande tal...Jag lyckades inte hålla tårarna tillbaka.. Det värsta av allt är att lämna dom fina personerna, vännerna och extra mammorna som jag haft  så nära mig under alla dessa åren!! 
Jag fick en jätte fin present som kommer betyda mycket för mig!! Och jag vet ju att dom underbara personerna kommer att finnas kvar!!! <3
Det var med mycket tårar, tankar och funderingar som jag stämplade ut och lämnade region Skåne bakom mig...kärlek till er mina fina vänner!!!
 
När jag kom hem blev det god mat och trevligt sällskap!! Min syster och hennes familj kom hit och åt och mös!! 
Barnen har lekt och dom var så trötta till sist att lilla Hollie gick och trillade till höger och vänster...!!!
 
Nu sover våra busar och jag har bäddat ner mig i soffan.. Givetvis med lite gott.., ;)!!
Jag ska titta på en film och vet att med största sannolikhet att jag strax kommer att slockna...;)
 
Sov gott bästa!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: