Louicans

Slöis....

Kategori: Allmänt

Hej fina!!!
 
Gud så himla slö jag är idag... Det känns som att kroppen väger super mycket...( kan det vara semester kilona... ;) )!!!! 
Trist väder är det också... Nä, idag är en riktig slöis dag!! Vi åt sen frukost... Vi sov ju till 10 hela familjen ;) till lunch blev det pannkakor... Jag ÄLSKAR verkligen pannkakor!!! 
 
Jag vet inte vad vi ska ha till middag idag.. Jag är sugen på en god köttbit men trollen ville ha köttbullar... Orkar faktiskt inte stå med två olika rätter idag, så det lutar
Johan har byggt lite där ute, tror faktiskt att han är färdig med det där förrådet nu!!!
Just nu körde han för att handla hem lite och jag bäddade ner mig i soffan med vince som tittar på någon film!! Alice vilar middag :)
 
Jag ska titta runt lite på nätet!! Känner för att shoppa
lite nytt!!!! 
 
Hoppas att du får en lite soligare dag än vad jag har  :) 
 
Nu ska jag vila ögonen lite!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: