Louicans

Otroligt...

Kategori: Allmänt

Godmorgon vacker!!!
 
Visst är det otroligt.. Varje morgon måste jag väcka trollen och bråka med två små busar som inte vill till dagis... Dom är så trötta varje morgon.. MEN idag.. Första dagen på semestern då vaknar dom tidigare än någonsin... Kl. 07.00 slog båda mina troll upp ögonen och var JÄTTE pigga... <3
 
Snart kommer en kompis till mig för att äta frukost och snacka lite " hemlisar"...!!! Det blir nybakade bullar och nutella.. Super NYTTIGT!!!!
 
Sen ska vi till stallet, tror att det blir en lång runda idag!!! Jag behöver verkligen röra på mig efter alla godsaker som åker ner genom foder luckan... ;) 
 
Nä, nu får jag ta mig upp ur sängen och fräscha till mig lite!! 
 
Jag har en hel del att fixa med under dagen också... Men det bästa är att jag kan ta allt i min egen takt... Härligt med semester!!!
 
Hoppas att du får en super bra dag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: