Louicans

Nytt jobb!!!

Kategori: Allmänt

Hej finaste du!!! 
 
Vilken dag jag haft idag...men så otroligt bra den slutade!!
 
Jag sa upp mig ifrån min trogna tjänst idag... Det var med tunga, lite osäkra steg som jag gick in till chefen med mitt beslut..!! Jag har ju funderat i några dagar sedan jag fick erbjudandet, men visst är det med blandade känslor... Jag har ju haft en trogen tjänst i regionen i 12 år...!! Men nu är det dags att gå vidare!!
27/8 börjar jag inom kommun psykiatrin istället :) !!! 
 
Det ska verkligen bli super roligt att byta jobb, och jag ser så mycket fram emot det!! Där finns bara fördelar med det nya jobbet, så det kommer nog bli toppen bra!!!
 
Nu ikväll har jag varit ute och ätit med 2 vänner!! Vi har haft en riktigt härlig kväll ned god mat och underbart sällskap !! Tack fina ni för en mysig kväll!!
 
Nu kallar sängen... Jag är så otroligt trött, så det ska bli så härligt att sova lite nu!!
 
 
God natt och sov gott fina du!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: