Louicans

Natta mat. !

Kategori: Allmänt

Hej bästa!!
 
Nu är jag hemma,.!! Efter jobbet fick jag sytt in klänningen!!! Sen var det dags för nys naglar och efter det åkte jag till den blivande frun!! Full planering och tjej snack :) HÄRLIGT!!! 
 
Killarna sover sött tillsammans i vince säng!  Undra när dom vaknar imorgon... ;) 
 
Imorgon är det full rulle!! Först ska jag till frissan, sen ska jag åka och köpa ny säng till vince.. Det är dags att tuffa till hans rum lite nu ;) tror att jag ska lägga ut hans mammut möbler på blocket!!! 
Efter säng hämtande ska vi hitta en kostym till Johan och jag ska handla det sista till lördag!!! 
Sen blir det fredags mys på kvällen <3!!
 
Idag fick jag hem mina anställnings papper och schema!! Schemat ser verkligen super bra ut!!!! :) 
 
Här sitter jag och äter chili con carne mitt i natten.. Snacka om natta mat :) jag får väl krypa ner under täcket och försöka sova!! Blir så sjukt trött imorgon annars...!!! 
 
Sov gott vännen om du nu inte redan sussar gott ;)!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: