Louicans

Lugn kväll...!

Kategori: Allmänt

Hej fina!!
 
Sitter på jobbet och äter middag!! Idag blev det keso, avokado och en bit oxkött ;)! Vi har det lugnt ikväll och solen har ju kikat fram för ett tag sedan!!
 
Jag är såååå godis sugen att jag snart spricker... Haha!!! 
 
Undra vad johan och trollen hittar på..! Jag får väl slå dom en signal och kolla läget!!!
 
Nu är snart alla förberedelserna färdiga till lördagens bröllop!! Klänningen. Ska sys in imorgon, naglar är bokade imorgon och frissan på fredag och på lördag!!! Spännande att se vilken uppsättning det blir... ;)!!
 
Johan ska handla ny kostym... Det ska vi göra på fredag!!
Nä, nu går snart mina ögon i kors..!! Jag är verkligen helt slut efter en lång natt med min lilla plutt och hans astma..!!!
 
Hoppas att du haft en super bra dag!!
 
<3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: