Louicans

Kvällsmat!!!

Kategori: Allmänt

Godkväll fina!! 
 
Idag har jag inte varit utanför huset i många minuter!!! Det blev lite tvätt och fix istället :) 
 
Nu ikväll har vi satt upp vinces nya säng :) det blev super bra!! Vi ska handla lite mer nytt till rummet.. Får se om vi åker in till Malmö imorgon och fixar det!!!
 
Våra troll är söta dom... Det kvittar om vi ätit sen middag eller om vi kommer hem sent från vänner så vill dom alltid ha kvällsmat... Rätt eller fel...ja, det vet jag inte..!! Jag ger dom kvällsmat även om vi ätit middag en timme innan :) jag tycker det viktigaste är att dom äter upp sin middag innan dom får något annat!!!
 
Nu ligger våra små troll mätta i magen och sover! <3
 
Jag ska ta något gott att smaska på till filmen som vi ska se!!
 
Hoppas att du får en härlig kväll!!
 
Jag hoppas verkligen att det blir bättre väder imorgon, jag ska minsann dansa  soldansen ikväll innan jag hoppar i bingen!!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: