Louicans

Kort lycka....

Kategori:

Godkväll finaste!! Nu har jag krupit ner under täcket.. !! Vi har haft myskväll med film, godis och chips!! ( jag kommer inte komma i mina kläder när vi kommer hem...) vi har ätit så mycket gott på denna semester tripp!! HÄRLIGT!! Idag blev min lycka kort... När vi var nere i hamnen så flirtade jag ÄNTLIGEN till mig Johans plånbok ;) så med väskan full med stålar gick jag glatt till butiken med dom fina jeansen!! Väl framme blev lyckan plötsligt vääääldigt avtrubbad... Butiken stängde precis när vi kom, och ut kom en ung " brutta"... Osis sa hon glädjande också... Jag bad om att få gå in och prova "mina" jeans men tydligen behövde hon inte tjäna 2000 kr.. Denise tänkte köpa en väska som även hon blev hastigt av med i drömmarna.... Den enda som blev riktigt glad när vi kom tillbaka var Johan!!! Han sken som en sol när jag berättade att butiken var stängd!!! Vi körde och åt ( jag tror inte att jag ljuger nu....) världens godaste pizza!! Den var verkligen perfekt!! Den satte sig precis där den skulle... Runt midjan...!! Kvällen tillbringades i soffan med en bra fil och allt detta goda till!! Nu ska jag sova!! Vi kommer minsann sakna dessa underbara människor nu när vi ska lämna huset imorgon!!! Vi har verkligen haft en härlig semester vecka här! Finaste ni.. Tack för allt denna veckan!!! Vi ser fram emot våra Florida planer ;) !! Vi ses snart igen <3 Natti natti!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: