Louicans

Kan inte somna....

Kategori: Allmänt

Usch så jobbigt det är när allt snurrar i ens huvud och man verkligen INTE kan somna... Har haft väldigt mycket bekymmer med sömnen innan, men dom sista månaderna har det inte varit några problem... Men ikväll är det makalöst svårt att komma till ro....
 
Jag har rent för mycket funderingar, tankar, planer och frågor som snurrar rundor i skallen...!! Jobbet är ju en stor sak som stökar till det... Det är klart att det känns jobbigt att sluta snart.. Jag har ju varit där i 12 trogna år!!! Mitt första arbete liksom... En trygghet som funnits med så länge.. Jag vet att jag tagit rätt beslut, det är jag 100 % säker på, och jag ser så mycket fram emot, men det kommer att vara med tårar och stolthet som jag lämnar allt på onsdag!!!
 
Johan sussar gott här intill.. Visst är det fuskigt...!!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: