Louicans

Godnatt!!!

Kategori: Allmänt

Så. Nu ligger jag nerbäddad intill en snarkande man.. <3
 
Nu är jag minsann mätt i magen!!! Åt en smaskig middag när jag kom hem.. Alldeles för sent.. Men vad gör det!!! Mat är ju livet ;) haha!!! 
 
Vince lilla marsvin är minsann ordentligt bortskämd... Han vägrar att äta sin vanliga mat... Det är säkert bara för att han är bortskämd med färska grönsaker flera gånger om dagen... Han är så söt det lilla djuret!!!
 
Imorgon väntar ett 10 timmars pass.. Mitt SISTA sådana!!! Efter det håller jag helg och sen har jag 3 dagar att arbeta nästa vecka innan 5 veckors semester.... !!!
 
Vi har en hel del skoj inbokat med våra vänner, en vecka i Stockholm,  sen ska jag och Johan en weekend till Paris i september och sen ska vi även boka inen spa weekend där emellan!!! Så visst får vi säkert semestern att rulla på!!! TREVLIGT!!!
 
Jag har lite panik över mina underbart fina skor som jag ska ha på lördag... Det är ju inte dom lättaste skorna att gå i om jag säger så... ;) dom är sjukt fina.. Köpte dom i London men riktigt obekväma.. Jag ska ner till stan och köpa silikon inlägg till mina fossingar...hoppas att det hjälper lite!!!
 
Nu ska jag släcka dom brun gröna och försöka sova.. Har precis gett vince sin medicin så jag hoppas att han får en lugn natt!!!
 
Sov gott vännen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: