Louicans

Finaste mannen!!!

Kategori: Allmänt

God kväll fina!!
 
Nu ligger jag nerbäddad efter en lång dag...!!!
 
Vince har varit lite krasslig i dag.. Inte sjuk sjuk men haft en del besvär med astman.. Han har varit lite trött och låg..!! Men han fick badat i mormors poom och simmade en hel del!!!
 
Vi har hämtat Vince nya säng idag!! Den kommer bli super fin!! Den ligger fortfarande nerskruvad, men den kommer ev. Upp  på söndag.. Lite beroende på hur pigg pappa är efter morgon dagens bröllop... ;)
 
Johan har handlat sååå fina kläder idag... Han kommer bli riktigt snygg i sin nya outfit!!! Han köpte ett par nya skor också, så allt är nytt från topp till tå!!! ;)
 
Efter vår aktiva dag åkte vi till mamma och pappa och åt middag!  Haha.. Pappa är ju så glad över sin super  fina flakmoppe.. Han och vince har kört rundor hela dagen.. ;) jag behövde åka ner om affären.. Blev AKUT sugen på ett speciellt choklad..;) pappa erbjöd sig att köra mig ner på flakmoppen.. Först sa jag nej, men jag tyckte lite synd om honom... Så givetvis Hoppade jag upp i flaket och pappa körde mig ner till affären..,, hahaha så kul det var..!! Där åkte jag i full fart i mammas rosa "Foppa" skor och håret blåste.. Gissar på att det såg aningen kul ut... ;)
 
Nu ikväll har jag fixat det sista till min outfit inför morgondagen...!!
 
Kag ska upp tidigt imorgon och gå till frissan...!!! 
 
Bu blir det sängen.. Behöver verkligen lite skönhetssömn nu..!!! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: