Louicans

Detta godis...

Kategori: Allmänt

Hej bästa!!!
 
Nu ligger jag i sängen och försöker komma till ro... 
 
Efter jobbet åkte jag och trollen till stallet!! Vi klarade regnet och tog en tur med Lill Brago i solskenet!! HÄRLIGT!!!
 
Nu i kväll hamnade  jag i soffan med en stor godis skål och lite ostbågar.. Jag älskar dessa smarriga skålar... ;) Som du vet har jag världens STORSTA godis behov... Men det är ju så otroligt gott ;)..!!!! 
 
Nu har jag bara 2 arbetsdagar kvar... Sen är det FINITO!!! Jag längtar så till onsdag när kag går på semester... Det känns overkligt att jag inte ska dit mer sen... Slut för gott.. För alltid....!!!
 
U blir det natti natti för min del!!! Klockan ringer inorgon, och då gäller det att vara pigg som en lärka!!! 
 
Sov gott bästa!!! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: