Louicans

Bästa fredag!!!

Kategori: Allmänt

Hej finaste du!! 
 
Vilken helt underbar fredag vi haft!!
 
Efter jobb åkte vi till min syster för god mat och massa med bus!!! Denise bjöd på en jätte  jätte god middag!! Två STORA portioner blev det för min del..;) hoppas att mina nya shorts passar imorgon....!!
Sen blev det olika pajer med vaniljvisp, godis och snacks.... Ja, det blir till att hålla in buken imorgon...;)!!!
 
Eftersom här är fint besök från Stockholm så blev vi många runt matbordet :) alla barnen har lekt och busat hela kvällen!!! :) UNDERBART bär allt flyter på och när man är i härligt sällskap!!
 
Imorgon är det volleyboll!!  Det ser vi fram emot!! Kl. 12.00 kommer våra gäster för en eller två fördrinkar!! Sen tar vi oss ut till fru alstad där turneringen är!! Vi blir 12 lag med 10-12 i varje lag... ;) härligt!!! Hoppas att solen håller sig framme och visar sin bästa sida!!!
Jag funderar på vad vi ska äta för mumsigt under dagen och kvällen... Jag kommer bog på något gott!!
 
Om vädret tillåter det blir det poolparty på kvällen!! Det ser vi fram emot... Haha.. Usch gör att visa denna härliga kropp i bikini... Haha!! 
 
Nu kallar minsann sängen!!! 
 
Sov gott vännen!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: