Louicans

Bästa <3

Kategori: Allmänt

Hej fina!! 
 
Jag kom precis hem efter en lång arbetsdag... Jag räknar verkligen ner nu.. 5 dagar...!!!
 
Jag äter goda hamburgare... ;) Johan har gjort egna hamburgare med massa goda tillbehör!!! MMM!!!! Här var städat och fixat när jag kom hem.. Ibland är han ju bara så UNDERBAR <3
 
Jag blir lite ledsen när jag ser vilket tråkigt väder det ska vara hela veckan... Tyvärr har dom lovat regn på lördag... Men dom har ju haft fel många gånger förr dom där väder nissarna...!!! 
 
Det sägs att sommaren kommer vecka 30..!! Det låter som en riktigt bra ide!! Då påbörjar jag mina 5 veckors ledighet!!! UNDERBART ska det bli... <3
 
Jag har så många vänner som jag inte sett på alldeles för länge... Jag ska minsann hinna träffa dessa fina tjejer nu när jag är ledig!! Vänner betyder så otroligt mycket och man ska minsann vara väldigt rädd om dom!!!
 
Nu ska jag mumsa vidare på min STORA burgare!!! Det är minsann precis jag klarar att öppna munnen över den..!!! Haha!!!
 
Sov gott bästa!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: