Louicans

Äntligen landat i soffan!!!

Kategori: Allmänt

Hej bästa!!
 
Jag kan lova dig att jag vet hur man stryker nu.. Klänningar, blusar, skjortor, spetsar, alla slags veck... Ja ALLT!!! Jag har börjat packa lite smått... En resväska är fylld i h allt är snyggt vikt och ORDENTLIGT strykt!!!
Johan har varit en runda hos en god vän så jag och busarna hade lite mys stund!! Dom badade och åt god kvällsmat ;) 
Drt spelar ingen roll att vi äter middag varje dag.. Dom vill ALLTID ha kvällsmat..!! Även om vi är borta sent på middag hos  vänner så vill dom ha kvällsmat innan sängen... Ibland är dom så trötta att dom somnar innan dom ens fått sin efterlängtade kvälls macka..!! <3
 
Jaha.. Då är den sista dagen snart kommen... Jag lämnar region Skåne... GALET känns det som... Vet inte riktigt hur jag kommer känna imorgon... Jag kommer garanterat att lämna mina kolleger med tårarna i ögonen.., usch.. Jag avskyr verkligen att ta farväl..!!!! Där finns många fina personer som har stått mig otroligt nära dessa 12 åren... Det känns i hjärtat...
 
Nu ligger jag i soffan och tittar på Vh-1 och lyssnar på gamla godingar!!
 
Min fina kusin Bella fyller år idag <3 grattis älskade du på din dag!! Du vet att du betyder super mycket för oss!! Kärlek till dig <3
 
Bella och philip passade våra busar när vi var på bröllopet i helgen!! Visst är hon go som handlade hem NUTELLA till oss... Gissa vad jag äter X antal ggr om dagen här hemma nu..<3
 
Nu ska jag förbereda morgon dagen med kläder och tillbehör..!!!
 
Sov gott fina du!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tack för gratulationen :) ni får komma på middag när ni är hemma från Stockholm :) <3 passar gärna mina små troll igen :) du behövde lite nutella tycker jag ;) kramar!

    2012-07-17 | 23:51:06

Kommentera inlägget här: