Louicans

nu kallar bingen...

Kategori: Allmänt

Godkväll alla där ute!

Oj så mycket jag har ätit nu.. Jätte smart nu på kvällen innan man ska hoppa i säng, men det var ju så mumsigt med middag efter denna låååånga arbetsdag!!

Imorgon är det sista passet för min del på avdelningen.. Känns lite skumt måste jag ju säga! Men, det kan ju bara bli bättre om man säger så ;)

Idag har jag pratat med min efterlängtade Amira! Man blir så glad när man hör hennes röst♥ Vi planerade in en dejt snart, och det ska bli så kul att träffa henne!!

Jag pratade med lilla Hollie i telefonen innan.. Hon är ju bara sååå go.. Ibland blir man lite sugen på en liten plutt  till.. Hollie har varit lite sjuk.. Mosters lilla prinsessa.. ♥ Hoppas att du snart blir pigg igen så att jag får pussa lite på dig sötis!

Jag har letat och letat efter en klänning till min väns bröllop till sommaren.. Jag hittade en i London som jag tänkte ha, men det hade varit bra med en till att välja på :) Skor har jag redan handlat, passade på när jag ändå var i London såklart ;)
Det är ju ett tag till så det lär ju komma in massa fina klänningar :)

Min kappa från London är bara så otroligt fin, undra när jag ska använda den bara.. hahahah!!






Nä, om man skulle försöka komma i säng.. Måste gå upp vid 08.00 imorgon, Ska ju hinna till pållen innan jobb.. Det är minsann svårt att lägga sig i tid när man är hemma 22.45 från jobb..

Godnatt finisar♥

Haaaaaj!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: