Louicans

torsdag kväll...!!

Kategori: Allmänt

Då har det blivit kväll igen.. Dagarna går så fort!!!

Igårkväll somnade vi alla tre på soffan här hemma! Johan och Lasse somnade först, sen däckade jag.. Vi åt lite gott och tittade på tv, men innan klockan var 20.30 så sov vi alla tre!!

Idag slutade jag lite tidigare. Vill komma hem i tid när vi ska till stallet, så då brukar jag flexa lite ;)

Vince tog sina första skutt med Isa idag. Han tyckte hon hoppade ganska högt om man jämför med Polly  sa han..♥ Hon är verkligen super snäll och gör precis vad han vill..! Denise och Hollie var också med i stallet idag! Mosters lilla loppa fick såklart rida!!

När vi kom hem hade Johan lagat middag till oss, han är ju bara för söt när han känner för det.. ;) hahahah

Trollen har badat och jag har fixat lite inför morgondagen! Barnens farfar och Anna har varit här en runda idag! Det är så kul att se så glada trollen är för dom! Alice  älskar sin Anna.. Hon sa det idag när hon la sig.. Mamma, Anna är bara min och hon är min bästis.. !  ♥Sötaste♥

Nu sover båda busarna och vi tittar på Antikrundan, Johan gillar det ( Ja, han är lik sin pappa.. ;) )

Jag har lite ont i min mage ikväll.. Hoppas verkligen att det inte blir värre, jag har inte tid med massa sjukhus besök och undersökningar nu!!

Ha en riktigt härlig kväll finisar!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: