Louicans

Underbart väder...

Kategori: Allmänt

God middag..♥

Idag steg vi upp tidigt för att åka till stallet!! Klockan ringde 8.15.. Men fyyy vilket rusk väder det var. Hon blev verkligen glad när vi kom och tog in henne från hagen vår lilla ponny..!! Vince red lektion och det gick bra, han börjar komma in i hennes takt ordentligt nu :) Han har fått en ny sadel som han sitter bättre i, den andra ( en flatback sadel..) faller han lite framåt i. Så sisten börjar komma på plats!!

Jag lämnade mina små pluttar på dagis vid lunch, och johan hämtar dom ca. 14.00.. Så det blir en kort dag idag :)

Johan har blivit riktigt förkyld ock krasslig.. Vilken tur att vi inte har sets på hela veckan.. :) Hoppas han blir bättre tills imorgon, för det är ju ändå lite synd om honom när han är så sjuk.. ;)

Jag har sovit lite så halv dåligt inatt..Har tänkt så mycket på en fin vän som har det lite extra "körigt" just nu.. ♥ Tänker på dig fina du!!

Nu ska denna fröken hoppa i kläderna för att köra till jobb!!

Glömde förresten att berätta om hur det gick hos polisen igår.. hahaha.. Jag gick ju dit för att göra ett nytt pass :) Och allt gick så bra ända fram till jag skulle bli fotad.. På något vis så måste jag ha skurit mig på något där på polisstationen.. Precis när bilden skulle tas så känner jag hur det rinnner varmt och kladdigt på hela min högra hand.. Ja, bilden blev ju som den blev.. ;), och hon i kassan fick panik av allt blod.. För jo det kom MYCKET blod..
Damen i kassan fick hämtat massa med servetter och plåster.. Tillsist så fick jag stopp på det blödande fingret och kunde ta en ny bild.. ;) Hon visade mig givetvis bilden som hon först tog.. hahaha som vi skrattade.. Förstår inte hur man kan lyckas få en bild på det där viset.. ;)

Men till sist blev det bra och jag traskade iväg från polisen lagom omplåstrad!!

Hoppas att ni får en underbar dag idag ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: