Louicans

Underbart att vakna...

Kategori: Allmänt

Ja, visst är det underbart att vakna och känna sig lite bättre, för att sekunderna efter upptäcka att min lilla loppa är dålig.. :(
Hoppas att det är förkylningen som satt sig på magen och att hon inte blivit magsjuk.. Men det lär jag ju märka snart...
Jag har fortfarande lite ont i kroppen och magen, men känner mig betydligt bättre! Synd om Vince att sitta hemma med två tråkisar..

Jag känner mig så pass bra att jag har beställt lite nya kläder.. Det är ju ett friskhetstecken iallafall :)

Lite av nyheterna som är påväg hem till mig..



Nya byxor...





Klänning till Alice



Klänning till mig..

Förstår inte hur jag kan vara såhär trött.. Sov ju hela dagen igår..Man behöver vara lite sjuk ibland för att förstå hur jobbigt trollen har det när dom är sjuka.. Alice är lite så smått gnällig och kinkig.. Och jag förstår precis hur jobbigt hon har det.. ;)

Jag ska försöka hitta en bikini till vår lilla semester.. Det är nog vad jag orkar göra idag..

Hoppas att ni får en härlig måndag och en super bra start på en ny vecka ♥


Kommentarer

  • Cessan säger:

    Vilken härlig "mor & dotter" kombo med klänningarna!!! Jag har oxå beställt den härligt färgsprakande klänningen till min dotter. Jag blev så förtjust i den när du bloggade om den :) Synd bara att man inte kommer i den matchande damklänningen med den här stora magen... ;)

    Kramis <3

    2012-01-19 | 20:20:00

Kommentera inlägget här: