Louicans

Underbar dag!

Kategori: Allmänt

Vilken underbar dag vi haft idag!!

Vi sov länge.. Jag steg upp precis innan 10.. ;) Sen åt vi frukust och strax efter det blev det stallet! Det var minsann kallt ute, men sol och blå himmel!!

Vince red ut en lång runda och jag gick med Alice i vagnen!! Det var super härligt väder ( på ena hållet... ) Riktigt vårväder!!! Isa är verkligen en toppen ponny som vince kommer lära sig jätte mycket på!!

När vi körde hem ringde jag johan och bad honom fylla badkaret med varmt vatten och mycket bubblor... Barnen var kalla och frös..!

Dom badade och hade det kul, sen la vi Alice så hon fick sin middags sömn.. Annars klarar hon inte vara vaken längre till 4 halv 5..

Jag har tittat på slutet av filmen som jag satte på igår.. Ja, jag somnade efter halva filmen igårkväll.. ;) Vince har tittat på en film och Johan vilar!

Snart ska vi fixa till oss och åka på middag!! Det ska bli mysigt att bli lite ompysslad av mormor♥

Jag ska packa med mig lite leksaker till trollen så att dom har lite kul att hitta på ikväll!!

Hoppas ni får en helt fantastisk fredagskväll fina ni!!












Kommentarer


Kommentera inlägget här: