Louicans

tyst i hela huset..

Kategori: Allmänt

Jaha, då har det lyckats bli eftermiddag.. Här är så tyst i huset och dagen har varit så lååång... Alice har sovit i flera timmar och vince har lekt på sitt rum och varit ute i trädgården och byggt koja :)
Vet inte vad det är med lilla Alice.. Hon har ingen feber och så, men hon har ont i sin mage och har diarre.. :(

Jag ska snart börja planera middagen! Jag kan nog äta idag känns det som.. Vi får se ;)

Fy så trött man kan bli på dessa telefonförsäljare.. Dom måste ju verkligen ha världens mest otacksamma arbete..Idag ringde det en tjej och skulle sälja rakhyvlar.. Hon tjatade och tjatade om dessa hylar om hur bra dom var.. Jag sa flera ggr att jag inte var intresserad.. Efter flera minuter sa jag till sist.. Förstår du inte.. Jag använder inte rakhyvlar.. Hon blev helt tyst.. Använder du inte det.. Men rakar du dig inte.. Nää, det är ju det jag försökt säga nu i en kvart typ.. hahahah.. så kul det var..Hon blev minsann förvånad.. Men ärligt.. Hur orkar dom tjata på det viset.. Kul att driva med dom ibland!! ;) hihihi!!

Nu ska jag hoppa in i duschen.. Känner mig inte alls speciellt fräsch.. Tror jag ska dra ett par drag med rakhyvlen också..;) hahaha!!

Ta hand om er :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: