Louicans

tidig kväll för mig...

Kategori: Allmänt

Godkväll finisar!
Tisdagen närmar sig sitt slut, iallafall för denna svensken ;) Jag har myst ner mig i sängen under världens gosigaste täcke för att titta på film! Jag är dödstrött.. Inte konstigt eftersom hag somnade 02.20 inatt... Det är så mycket som snurrar i mitt huvud just nu så tankar och funderingar hinner liksom inte med..!!

Imorgon ska jag på utbildning i malmö, och sen blir det ett hemligt uppdrag ;) Ska bli spännande men även lite skrämmande...

Idag har jag shoppat lite nytt på stan.. Det var länge sen jag gick i stan känns det som!! Det blev två blusar och lite smink :)

Jag har tagit lite extra ledigt nu dom sista dagarna denna veckan! så jag är ledig tors-söndag!! Ska bli skönt att vara hemma och mysa med mina små pluttar lite!!

Och snart fyller lilla Alice 4 år!! ♥ Passande nog fyller vårt hjärta år på alla hjärtans dag!! ♥

Sa jag förresten att syster yster köpt huset nu??  Det är verkligen DERAS hus nu..  Helt underbart!! Så glad för deras skull, och även för min skull som äntligen får min lilla syster nära mig!!

Nä, nu går snart ögonen i kors..

Sov gott kära ni...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: