Louicans

Snart är kvällen slut...

Kategori: Allmänt

Hej fina..

Idag är jag minsann riktigt trött..Jag satt ju nästan och somnade när vi tittade på tv:n här på jobbet..

Hoppas att ni haft en bra dag! Min dag startade lite vilt där hemma.. hahaha.. Alice kan ju vara lite smått besvärlig ibland. Hon har ju ett humör som inte går av för hackor.. Men vi kom iväg till stallet som planerat så det var ju bra. Det blev bara en snabbis eftersom trollen skulle hinna bada och jag hade ett ärende på stan som jag var tvungen att hinna med innan jag började jobba kl. 13.00..

Imorgon är jag LEDIG!! Jag funderar på om jag ska ta en tripp till malmö kanske..;)

Nä, nu får jag pigga på mig lite, har ju en stund kvar att jobba;)

Hoppas alla ni andra har det riktigt mysigt där hemma i era sköna soffor..



Kommentarer


Kommentera inlägget här: