Louicans

skidsemester??

Kategori: Allmänt

Godmorgon kära ni!!

Sitter här och kikar ut genom ett dööö grått och trist väder...Jag har tom. fått tankarna till att åka på skidemester.. Jag som hatar snö och kyla funderar skarpt på detta...!! Ska minsann kolla upp lite stugor, och allt annat man behöver.. !! Det är bara en sak som jag kommer få svårt att packa med mig i väskan.. JOHAN... haaha.. vi har varit och åkt skidor en gång och det gick inget vidare.. ;) Men, skam den som ger sig heter det väl?? Får nog ta ett snack med honom sen, nästa gång jag ser honom...  det lär jag ju inte göra denna veckan.. :(

Idag fyller Alice lilla kille Sigge 4 år!! Hon  ringde och sjöng för honom i morse♥

hahah, hon är ju för rolig min lilla loppa.. När vi skulle plocka undan på hennes rum imorse sa hon.. Mamma.. du får absolut inte städa på mitt sminkbord. Jag måste ha dom sakerna där när jag kommer hem ♥

Nu ska jag minsann mysa ner mig en stund i soffan och kika på en film!! Sen har jag ju jobb framför mig hela kvällen.. PUST....

Kärlek till er mina vänner ♥









Kommentarer


Kommentera inlägget här: