Louicans

Min lilla plutt...

Kategori: Allmänt

Godkväll ♥

Visst är det fredagen den 13:e idag... Det har Vince fått känna på.. Idag trillade han av Isa 2 GÅNGER..:(
Vi red ut en runda och hon drog ner huvudet när Vince satt och sjöng i sin egen lilla värld.. Detta båda gångrna..!
Men han hoppade upp igen på två röda.. Även om han blev ledsen, och jag höll på att sätta hjärtat i halsen.. Men, så är det ju med ridningen.. Man trillar ju av oavsett om man är bäst i hela världen eller inte.. ;) Så på söndag ska han ha tårta med sig till stallet och bjuda tjejerna på..!! Min lilla plutt..♥

När vi kom hem hade Alice och Johan lagat middag, min älskade fina kusin och hennes Philip kom till oss på middag idag! Dom kom hem från New york imorse och hade handlat sååå fina kläder och skor till barnen! ( Bilder kommer imorgon..;) ) Jag fick också  fina saker från Victoria´s Secret ♥
Bella blev fotad av personalen inne på DR martens butiken då hon köpte nya skor..!!



Vi har haft en mysig kväll här hemma!! Nu ska vi titta på film och somna i soffan.. ;)!!

Sov gott kära ni♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: