Louicans

måste fixa pass...

Kategori: Allmänt

Godmorgon kära ni!!

Hoppas att ni inte blåst iväg under natten... Gud som det har blåst. Vaknade flera ggr inatt av blåsten...

Trollen är på dagis och jag gör mig färdig föra att gå till jobb! Jag måste ner om stan för att göra ett nytt pass, kan ju vara bra att ha eftersom vi åker till London om några dagar.. ;)!!

Det ska verkligen bli såå UNDERBART att åka iväg tillsammans med johan och våra fina vänner ♥ Det absolut bästa är att jag inte vet något alls om resa, tider eller boende.. men det ABSOLUT bästa är ju att allt är betalt ;) hahaha!! :)

Det är inte första gången vi åker på äventyr med dessa vännerna.. Vi har ju varit på kryssning tillsammans också!! Den resan hade vi det så otroligt trevligt på och sååå många minnen ifrån så jag vet att även denna trippen kommer bli LYCKAD!!

Några bilder från kryssningen 2010!!





















Ser verkligen super mycket fram emot vår resa till LONDON!!

Nä, nu måste jag snygga till mig lite.. Man ska ju ändå gå och ta passfoto.. ;)

Ha en bra dag finaste!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: