Louicans

Måndags mys!

Kategori: Allmänt

Godkväll finisar!!

Hoppas att ni haft en riktigt bra start på veckan!

Barnens dagis hade stängt idag, och då får mormor rycka in ♥ Du är BÄST mamma!! Mamsen var här redan kl 06.10.. Jag kan inte ens med ord beskriva min tacksamhet.. Du är guld värd♥

Jag  har haft en super bra dag idag! Min fina och helt fantastiska vän Maria kom hit på middag och massa mys
( Nästa gång får du minsann ta med dig mannen;)  )!! Vi åt super god gryta och pressad potatis till det, sen blev det efterrätt och efter det allt gott man kan tänka sig! Johan hade fixat allt till oss, och han lyckades väldigt bra♥

Hahaha.. Vince fick oss att spela Rockband!! Vi var riktigt grymma där mot slutet:)  jag spelade trummor, Maria gitarr och Vince stod för sången!! Härligt att man kan ha så kul tillsammans med trollen!!

När kidsen somnat ( Det tog inte många minuter.. ) så fyllde vi bordet med en hel del onyttigt och njöt av vår lilla tjejkväll!! Det är så underbart när man kan sitta och prata i flera timmar utan att behöva tänka på något annat!! Jag är sååå nyfiken på vad som döljer sig där inne i hennes fina lilla mage! Det är verkligen jätte roligt att jag fått följa hela graviditeten, Och nu är det inte många veckor kvar♥ Som jag sa innan, ring när det är dags, även om det är mitt i natten eller om jag befinner mig på annan ort/ land..!!

Nu ska jag snart hoppa i bingen.. Imorgon kommer en vän till mig på frukost, sen ska vi bort till våra vänner på middag och massa lek och bus!! Jag älskar verkligen mina lediga dagar när man kan spendera dom tillsammans med fina vänner!! Vad vore livet utan mina vänner.. Ni betyder så mycket för mig!

Ta hand om er!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: